niedziela, 19 sierpnia 2012

Annika i Westley

Nareszcie. Obydwa rozczochrańce są już umyte i ubrane. Długo to trwało, wiem.
Prawdę mówiąc samo mycie odbyło się natychmiast, zatrzymałam się na doprowadzaniu do ładu włosów. Wyglądały na pierwszy rzut oka dużo lepiej, w rzeczywistości obydwie panny miały na głowie wielkiego kołtuna.
Zależało mi na dwóch rzeczach - żeby nie wyrwać wszystkich włosów i żeby te, które zostaną, nadal było kręcone.
Chyba mi się udało.
Szanowni państwo, przedstawiam Annikę :)
(jako Annikę z Barbie i Magia Pegaza rozpoznała ją ajatoco)


Udało się domyć, chociaż zostały niewielkie plamki na czole i nodze, chyba od lakieru do paznokci, a ja notorycznie zapominam o kupieniu zmywacza. Sukienka wymagała tylko doprania i zawiązania na kokardkę jednej tasiemki ;) To całkiem sprytna sukienka, wystarczy ją rozpiąć na plecach i przekręcić... i mamy całkiem inny strój.

A teraz Westley.

Z jej włosami miałam więcej problemów, na szczęście uniknęłyśmy oskalpowania. Co prawda nie ma takich ładnych splotów, ale włosy są rozczesane, kręcone, pachnące i w ogóle.
Sukieneczkę wydziergałam ja sama, osobiście. Nie wiem, co mi się stało w głowę, ale postanowiłam przypomnieć sobie, jak się robi na szydełku. Bolały mnie palce obydwu dłoni, język (od zagryzania...), a mózg chyba parował co jakiś czas.
Ale dałam radę! Efekty co prawda nie są powalające, ale i tak czuję się szalenie dumna :D

Czy ktoś może mieć pojęcie, jak ta panna ma na nazwisko?


W tle wystąpiły kawałek drogi, łąki, lasu i dzika jabłonka.

9 komentarzy:

  1. przywróciłaś im dawną świetność

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają, co jedna to piękniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Annika znowu wygląda jak na księżniczkę przystało, a i Westley niczego nie brakuje - good job :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Kolejne ślicznotki czekają w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna przemiana i gratuluję próby na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Annika jest sliczna, nie dałoby sie poznac, ze kiedykolwiek nie wygladała tak ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna zmiana u obu lalek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Lalki zostały bardzo fajnie odnowione, są z nich teraz prawdziwe księżniczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń