czwartek, 11 kwietnia 2013

Betty Teen i lekarze

Coś czuję, że jak tak dalej pójdzie lalki zaczną mi się kojarzyć z lekarzami. Nie, nie są chorowite - to ja mogę sobie pozwolić na polowania w SH najczęściej właśnie wtedy, kiedy idę do lekarza; w inne dni praca mi nie pozwala.
Chociaż akurat dzisiaj praca pomogła... wysyłając mnie... do lekarza. Niech żyją badania okresowe :D

W SH było kilka niezidentyfikowanych klonów, dwie panny z Lucky Ind. - jedna z krzywym makijażem, druga z krótką szyją, no i one.
Moja trójeczka ;)
Główna bohaterka oczywiście na pierwszym planie.



Betty Teen ma artykułowane nogi i napis Tong na głowie. Ma też niestety otwarte złamanie prawej kostki, rzęsy w zaniku (można je trochę wyczuć palcem na prawym oku) i standardową fryzurę, do tego strój taki, jakby zwiała z wędrownego cyrku... ale i tak jest śliczna i spogląda na świat ze spokojem, pełna zadowolenia z siebie :)
Kim jest golasek nie mam pojęcia, panna z grzywką to Sweetheart Barbie, gdybym była uważniejsza przy robieniu zdjęcia, byłoby widać serduszko, które ma na szyi.




Włosy Betty są rzeczywiście fatalnej jakości, ale jej fryzura i tak mi się podoba, przez bardzo miłe skojarzenie :)

(zdjęcie Barbary Wrzesińskiej i Wojciecha Pokory bezczelnie pożyczyłam z sieci :))

Postaram się jakoś te lalki doprowadzić do ładu i pokazać w lepszym stanie. Jest nadzieja, że mi się uda, chyba już naprawdę idzie wiosna.

6 komentarzy:

  1. Uuuu napływ szczęścia. Uwielbiam Betty mją takie cudne buziaki. Co tam włosy - to taki ich urok ten baranek na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ten baranek naprawdę podoba! Kojarzy mi się z dzieciństwem i moją babcią, po której pewnie odziedziczy imię ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nigdy w ciuchlandzie Barbie nie znalazłam =) ale zawsze pozostaje mieć nadzieję ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też poluję...a tu posucha;)...piękne te Twoje Kobitki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko jeden SH w moim mieście, gdzie można je znaleźć - na szczęście mam do niego bardzo blisko :) W kilku innych widywałam zabawki, ale nigdy Barbie i im podobnych.
    Może to i lepiej, za coś trzeba żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Betuszka wygląda, jak Baśka Wrzesińska w małoletnim wielu. Fajne ma loczki, a na zdjęciu nie widać wcale, że rzęsy są zniszczone.

    OdpowiedzUsuń